مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 19:202023-11-24فرهنگي

افتتاح یک گالری با نقاشی های سیراک ملکونیان


گالری فر در حالی نخستین نمایشگاه خود را به آثاری از سیراک ملکونیان اختصاص داده که بیش از هشت سال از برپایی آخرین نمایشگاه انفرادی این هنرمند نسل اول نقاشان انتزاع گرا در تهران می گذرد.

- گالری فر در حالی نخستین نمایشگاه خود را به آثاری از سیراک ملکونیان اختصاص داده که بیش از هشت سال از برپایی آخرین نمایشگاه انفرادی این هنرمند نسل اول نقاشان انتزاع گرا در تهران می گذرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایشگاه که تا هفدهم آذر پذیرای اهالی هنر خواهد بود، حدود 20 اثر از ملکونیان به نمایش گذاشته شده است؛ دو اثر مربوط به دهه های 50 و 60 میلادی و مابقی نیز آثار 10 سال گذشته این نقاش.

داریوش فَر، مجموعه دار و موسس گالری فَر با بیان اینکه ترجیحش برپایی اولین نمایشگاه گالری فر با آثاری از استاد ملکونیان بوده است، می افزاید: یکی از مهم ترین ویژگی های این نمایشگاه آن است که تمامی آثار، سرتیفیکیت آقای ملکونیان را داراست؛ ضمن اینکه همه این آثار متعلق به مجموعه شخصی خودم است.

از آن جا که این نمایشگاه را به خاطر علاقه شخصی ام به این هنرمند برگزار کردم، تعدادی از آثار به فروش نخواهد رسید و فقط به نمایش درآمده است.

فر درباره ضرورت راه اندازی یک گالری جدید با وجود بی شمار گالری فعال در تهران، بیان می کند: من احساسم از گالری هایی که در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک گالری با نقاشی های سیراک ملکونیان

افتتاح یک گالری با نقاشی های سیراک ملکونیان